Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu

Magnetic Island

Door: Michelle von Nuland

Blijf op de hoogte en volg Michelle

03 November 2014 | Australië, Magnetic Island

Hier het verslag dat er op volgt!
Nadat we ' sochtends lekker brak wakker werden (nee niet brak van de alcohol), namen we diezelfde ochtend weer de Ferry naar Magnetic Island. Dit keer niet voor een feest, maar om een nacht door te brengen op het eiland. Uiteindelijk zijn we er zelfs twee nachten gebleven!
Hostel lag aan de zee, heel mooi, maar wel echt een partyhostel. We namen een dagpas voor de bus en gingen het eiland rond. We zijn naar horseshoe bay gegaan, waar we de beste fish & chips hebben gegeten! Lekker aan het strand gelegen en rondgelopen. Toen met de bus naar Arcadia, waar je wilde Walibis kon voeren! En vervolgens met de bus terug naar het hostel. Uiteindelijk maar soep met brood gegeten, want de fish & chips vulde goed! Om wat slaap in te halen zijn we allemaal op tijd naar bed gegaan.
De volgende dag gingen de mannen al vroeg vissen en ik met Kayanda de Frost Walk doen, waar we onze eerste wilde Koala zagen! Knetter heet maar deze idiote gingen de wandeling maken, haha. Goed voor de conditie zullen we maar zeggen.
Terug in het hostel gechilled bij het zwembad, gegeten en ' savonds lekker rustig aan gedaan. Voelde me niet top dit dus half 10 lag ik lekker te slapen!
Inmiddels is het nu een dag verder en ben ik terug in Townsville, met de bus op weg naar de volgende stop; Mission Beach! Daar ontmoet ik het Duitse meisje Isabell weer en met haar reis ik verder naar Cairns en Alice Springs!

Ciao! X

• 03 November 2014 - 22:28

Netteke:

Goede reis verder met Isabell.....ga je eerst nog naar Darwin of sla je dat over? Doegies...xx