Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu

Wellington

Door: Michelle von Nuland

Blijf op de hoogte en volg Michelle

06 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Wellington

Wellington

Capital city of New-Zealand … Wellington!

Aangezien we pas in de middag uit River Valley vertrokken, waren we ook pas rond 7 uur ’s avonds in Wellington. Erg jammer aangezien we ’s ochtends weer om 7 uur vertrokken voor de Ferry. Als ik dat eerder had geweten had ik zeker meer dagen geboekt!

Mijn eerste indruk van Wellington was dan ook echt dat het een ‘stad’ is. Ze vertelde ons dat Auckland eerst de hoofdstad was, maar ze dat toen veranderd hebben in Wellington. Heel veel kunst, cultuur en omringd door prachtig water!

We hadden gratis avondeten in ons hostel … nou de vlammen kwamen uit mn reet! Ik bedoel billen :). Na twee happen ben ik daarom maar snel naar de Domino’s gelopen voor een heerlijke pizza, waarmee ik mijn maag voor het stappen goed kon vullen. Aangezien we Max z’n verjaardag niet echt hebben kunnen vieren in River Valley, deden we dat dus in Wellington door te gaan stappen met zo’n 15 mensen van onze bus! Laten we zeggen dat 10 ervan Engelse waren dus dan weet je hoe het gaat met de alcohol. Om een lang verhaal kort te houden zal ik hier mijn avond omschrijven;
- Michelle = nuchter
- Andere 14 personen; aangeschoten of dronken … en toen moesten we nog vertrekken!
- Half uur laten waren we eindelijk in een gezellige bar waar we heel de avond hebben gedanst. Gekte op de dansvloer maar heel gezellig.
- Blijkbaar trok ik oude mannen aan, want de gemiddelde leeftijd die op mijn af kwam was zo’n 50 jaar oud …
- Ik met mijn goede bedoelingen heb om 12 uur ’s nachts Charlotte terug naar het hostel gebracht en haar in der bed gegooid … Charlotte kon al na een uur niet meer op haar benen staan, was weggelopen als een klein kind, dus besloot ik haar terug te brengen naar het hostel, vol te stoppen met water en haar der bed in te gooien. Godzijdank heeft zij niet overgegeven op onze kamer …
- Max en Fleur werden al niet meer toegelaten, omdat ze er te dronken uitzagen … Engelse …
- En om 1 uur ben ik met mijn goede gedrag terug gegaan naar het hostel aangezien de wekker om 6 uur ging :)
- Maar het was een leuke avond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Welkom op mijn profiel! Volg hier mijn reisverslagen van mijn reis door Australië en van de ontmoetingen met mijn familie!

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 10925

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Kia Ora, New-Zealand!

26 September 2014 - 27 Januari 2015

Mijn tijd in Australië

Landen bezocht: