Westport - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu Westport - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu

Westport

Door: Michelle von Nuland

Blijf op de hoogte en volg Michelle

12 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Westport

Westport

Ja Westport, wat zullen we er eens van zeggen. Het is ongeveer een ‘stad’, bestaande uit maar een paar straten. Zitten een paar cafétjes, een supermarkt en dan hebben we het wel gehad eigenlijk. Beetje grauwige stad en weinig leven op staat. Maar misschien komt dat ook wel wegens het feit dat wij pas rond 6 uur ’s avonds arriveerde bij het hostel.

Hostel? Top! Goede faciliteiten, gratis WiFi en heerlijke bedden. We hadden de mogelijkheid om die avond met z’n alle naar het strand te gaan om de zonsondergang te bekijken met wat te drinken, maar we waren allemaal zo gesloopt van de lange busreis dan we ons best haast niet uit waren gekomen. We besloten de avond door te brengen met een hele slechte oude film en allemaal te skypen met het thuisfront. Relaxede avond kan ik wel zeggen. Lekker gelachen met z’n alle en bemoeid met elkaars skype gesprekken. Papa, mama en opa en oma ook weer even gesproken. Volgens mij kunnen ze allemaal niet meer wachten tot ik terug kom … nou ik ben ook aan het aftellen hoor! Tuurlijk ga ik hier alles missen, maar heb ook wel weer zin om terug naar huis te gaan. Komt nu toch wel eng dichtbij …

Na een kort nachtje ging de wekker om 06:30 … klaar om te surfen! Half slapend na een ontbijt sprongen we met ons wetsuit de busjes in, op naar het strand.
En de golven … niet normaal! Hoog dat ze waren en wild! Heerlijk om weer even te hebben gesurft, paar keer te hebben gestaan en een paar keer goede flips gemaakt te hebben met board en al.
Na een uur besloot ik te stoppen, omdat ik het goed voelde in mijn rug vanwege de kracht van de golven en het water. Maar het was leuk om het weer even gedaan te hebben!

Next stop: Lake Mahinapua

  • 12 Februari 2015 - 22:54

    Netteke:

    Ha Flipse........Ohh...dit verslag hoort denk ik bij de foto, waarbij ik je waarschuwde voor haaien??!! Goed afgelopen dus xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Welkom op mijn profiel! Volg hier mijn reisverslagen van mijn reis door Australië en van de ontmoetingen met mijn familie!

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 10923

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Kia Ora, New-Zealand!

26 September 2014 - 27 Januari 2015

Mijn tijd in Australië

Landen bezocht: