Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Michelle von Nuland

Blijf op de hoogte en volg Michelle

28 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Auckland

Kia Ora! (welkomsgroet in Nieuw-Zeeland)

Inmiddels ben ik al begonnen aan mijn tweede dag in Auckland, met nu 12 uur tijdsverschil met Nederland! Ik vloog in een spik splinter nieuw vliegtuig van de Flying Emirates, wat een mooie vliegtuigen blijven dat toch! Heerlijk ontbijt gehad en lekker een tukkie gedaan tijdens mijn 3,5 uur durende vlucht. Op Auckland de citybus genomen naar mijn hostel, Nomads.
Verder is hier in Auckland niet super veel te beleven, maar het is de stad waar de meeste touren beginnen, dus vandaar.

Heb vandaag al even wat activiteiten geboekt:
- White Water Rafting in Rotorua
o https://www.youtube.com/watch?v=k3vao2RnhiA
- Hobbition Tour
o Van de films ‘The Hobbit’
- Kawarau Bungy
o https://www.youtube.com/watch?v=kGUPWbsjX1s

Verder kan ik tijdens mijn Kiwi reis nog activiteiten bijboeken. Sowieso ga ik nog een spa boeken (buiten!) in Lake Tekapo (http://www.tekaposprings.co.nz/tekapo-springs-hot-pools) en een tour door de ‘Waitomo Glowworm Caves’ (https://www.youtube.com/watch?v=puxf3HlMRCw ).
Voorlopig weer genoeg op de planning dus!

Het weer is hier overigens heerlijk. Tussen de 25 en 30 graden, niet super benauwd.
Morgen gaat mijn bus om 08:50 vertrekken richting mijn volgende bestemming … Hot Water Beach!

xxx



  • 28 Januari 2015 - 07:59

    Fam. Tito:

    Amazing, die glimmende wormen zeg. Wat mooi om te zien!
    Dat filmpje van de spa kreeg ik niet geopend.
    Bungee jumpen -> thanks, no way!
    Nu nog het Hobbit filmpje bekijken. xxx

  • 28 Januari 2015 - 08:05

    Fam. Tito:

    Wat een gaaf filmpje van dat raften. Gelukkig ziet het er professioneel uit, pak en helm aan/op, begeleiding in de boot. Wat een heerlijk achtergrondmuziekje, echt iets voor tante Netteke (beetje reggae he).

  • 28 Januari 2015 - 13:52

    Netteke:

    Jaaaa.....dat raften....leuk leuk....je gaat weer mooie dingen beleven daar. Geniet ervan en pas goed op jezelf! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Welkom op mijn profiel! Volg hier mijn reisverslagen van mijn reis door Australië en van de ontmoetingen met mijn familie!

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 10995

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Kia Ora, New-Zealand!

26 September 2014 - 27 Januari 2015

Mijn tijd in Australië

Landen bezocht: