Tolmie - Reisverslag uit Tolmie, Australië van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu Tolmie - Reisverslag uit Tolmie, Australië van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu

Tolmie

Door: Michelle von Nuland

Blijf op de hoogte en volg Michelle

09 Oktober 2014 | Australië, Tolmie

Even m'n reisverslagen inhalen, hier Tolmie!

Vorig weekend gingen wij met het gezin naar Tolmie. Een blokhut een paar uur van Melbourne vandaan. Onderweg zijn we gestopt bij een paar speelplaatsjes. Super lekker weer! Gevoetbald met Jared en in de speeltuin geweest met Brody.
Toen we uiteindelijk aankwamen was het wel even wennen. Geen bereik, best wel koud, midden in de natuur. Super gaaf om een keer mee te maken overigens. Die vrijdag hebben we niet veel bijzonders meer gedaan. Gewandeld, kangaroos gespot, Frozen gekeken voor de kachel. Volgende dag hebben we weer lekker gewandeld. Zijn we naar het stadje beneden Tolmie geweest en weer naar een speelplek geweest. Ze dachten even dat Brody mijn kind was haha, laten we daar nog maar even mee wachten! Krijg van meerdere mensen te horen dat ik zo'n leuk accent heb! Nou volgens mij valt het wel mee ...
Vervolgens kwamen we terug en zat er een kangaroo van twee meter op de oprijlaan. Op een lang verhaal kort te maken, elke keer verdween de kangaroo en dan kwam die weer terug, telkens dichter bij het huis. Op een gegeven moment zagen we dat de kangaroo z'n linkerbeen een beetje meesleepte, dus we gingen er vanuit dat de kangaroo ziek was en dus niet lang meer zou leven. Wat dus eindelijk bevestigd werd, de volgende ochtend vonden we hem dood naast de garage. Erg zielig om te zien.
Eind ochtend ging ik met Jackie en Ryan paardrijen door de bergen, wat gaaf was dat! Vroeger was ik nogal bang voor paarden maar nu was er niks van angst te bespeuren. Ik vond het zo gaaf, wilde alleen maar galopperen en lekker doen. Was echt survivallen, springen, bukken en ga zo maar door. Super mooie natuur, alleen kreeg een vogel het voor elkaar om binnen 5 minuten precies op m'n arm te poepen ...
Eind middag gingen we weer naar huis! Super leuke ervaring om een keer meegemaakt te hebben.

Tags: Tolmie, Melbourne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Welkom op mijn profiel! Volg hier mijn reisverslagen van mijn reis door Australië en van de ontmoetingen met mijn familie!

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 10988

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Kia Ora, New-Zealand!

26 September 2014 - 27 Januari 2015

Mijn tijd in Australië

Landen bezocht: