Vrouwendag met Fran & mijn plannen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu Vrouwendag met Fran & mijn plannen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu

Vrouwendag met Fran & mijn plannen

Door: Michelle von Nuland

Blijf op de hoogte en volg Michelle

02 Oktober 2014 | Australië, Melbourne

Hi there,

Gisteren had ik een gezellige ontmoeting met mijn tante Fran. Jullie hebben ongetwijfeld de foto's op Facebook gezien.
We hebben lekker ergens wat gedronken, hebben ons haar laten doen bij de kappersschool, gingen lunchen en uiteindelijk shoppen! Heerlijk dagje, we hebben gelachen en bijgekletst. Maar wat is het duur om daar te lunchen zeg! Was $58, dus ongeveer €40! Dat is daar blijkbaar normaal maar goed.
Zodra ik terug ben van mijn reis gaan we nog leuke dingen doen, ga ik bij haar in huis en misschien dat ze nog met mij meegaat naar Nieuw-Zeeland!

Ze heeft zelfs geregeld voor mij dat ik rondom New Years Eve bij haar zus in Sydney in huis kan! Alle hostels zaten ongeveer al volgeboekt en waren super duur, echter hoef ik nu dus niks te betalen! Het was niet eens een probleem als er een reismaatje blijft, ik krijg gewoon de sleutel! Wat dat betreft ben ik blij dat ik familie in Australië heb, scheelt een hoop kosten. Best grappig om dan ook weer mijn nichtje Michelle en neef Matthew te zien .. we waren kinderen toen we elkaar voor het laatst zagen. Super veel zin in!

Vanochtend heb ik mij laten masseren in de massageschool. Jackie had nog een tegoed bon die ik mocht gebruiken en het was heerlijk! Heb gezegd dat ik nog een keer ga als ik terug ben van mijn reis. Voel mij weer helemaal los! Bij ons word je meestal gemasseerd door een vrouw als je een vrouw bent .. nou ik had een half Italiaanse / half Australische jongen, genaamd Jean Pierre, hij was echt super schattig meiden en kon heerlijk masseren! Meiden, iets voor jullie? Grapje.

Vandaag heb ik mijn laatste dingen geregeld voor het begin van mijn reis. Dinsdagochtend 08:25AM vlieg ik naar Byron Bay, vervolgens word ik met een shuttle bus naar mijn hostel gebracht. Ik zal twee nachten verblijven in het hostel genaamd: Backpackers inn on the beach! http://backpackersinnbyronbay.com.au/ , voor het geval jullie even willen zien op welke geweldige plek ik mijn reis ga beginnen! Dicht bij het strand, hoe ideaal! Daar zie ik ook mijn reisbuddy voor het eerst en met hem reis ik verder de oostkust af, wordt vast gezellig! Heb er onwijs veel zin in, hoop dat het ter plekke allemaal goed gaat met de busreis boeken, hostels vinden en dergelijke. Het is in Byron Bay ongeveer rond de 26 graden, prima begin zeg ik zo!
Je schijnt te kunnen Kajakken met dolfijnen in Byron Bay! Lijkt me super gaaf om daar te surfen, echter hoorde ik vandaag van die masseur dat er een paar maanden geleden iemand is opgegeten tijdens het zwemmen in Byron Bay ... Misschien verstandiger om op een andere plek te gaan surfen? :) Niemand hier in Australië ligt wakker van haaien schijnt, er schijnen genoeg strandwachten te zijn. We zullen het meemaken!

Ik ga echter wel het regenseizoen tegemoet hoe hoger ik kom, maar schijnt geen noodweer te zijn, alleen af en toe een bui. Kleinigheidje houd je altijd toch? Haha

Terwijl ik dit schrijft loopt Binkie telkens over mijn toetsenbord heen ... erg handig!

Nou dit weekend ga ik naar het vakantiehuisje in Tolmie in the middle of nowhere. Ik ben dit weekend dus niet via internet te bereiken. Om een sms te sturen moet ik boven op de berg gaan staan ...

Maandag zal ik mijn laatste verslag schrijven voor ik aan mijn backpack reis begin! Hopelijk heb ik op genoeg plekken Wifi, zodat ik jullie op de hoogte kan houden! Whats appen kan in ieder geval sowieso.

Lots of love xxx

  • 03 Oktober 2014 - 10:10

    Jacqueline Van Spanje:

    Super vet Byron Bay! Vond ik een van de leukste plekjes!
    Tip: ga zeker kajakken met dolfijnen doen en surflesje nemen bij Black Dog! En wandeling naar light house! Dan zie je waarschijnlijk dolfijnen en walvissen zwemmen (weet niet zeker of die er nu nog zijn).

    Veel plezier daar!

    PS. Surfen doe je daar in redelijk ondiepe zee. No worries for sharks.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Welkom op mijn profiel! Volg hier mijn reisverslagen van mijn reis door Australië en van de ontmoetingen met mijn familie!

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 10989

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Kia Ora, New-Zealand!

26 September 2014 - 27 Januari 2015

Mijn tijd in Australië

Landen bezocht: