Agnes Water - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu Agnes Water - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu

Agnes Water

Door: Michelle von Nuland

Blijf op de hoogte en volg Michelle

30 Oktober 2014 | Australië, Agnes Water

Ben ik weer, even mijn verslagen inhalen! Hier nog mijn verslag van Agnes Water/1770.

We kwamen pas ’s avonds rond 19:15 aan, dus inmiddels was het al pikkedonker. Voor ons idee lag ons hostel dan ook in de middle of nowhere, omdat er weinig lantaarnpalen hier staan. We hadden goede en slechte dingen gehoord over het hostel waar wij heengingen, beachside backpackers. Uiteindelijk viel het allemaal wel mee! Hadden een 4persoons kamer, maar hebben er uiteindelijk twee dagen samen gelegen. Elke avond gezellig muziek, loungekamer met pooltafel en dergelijke. Onze kamer zag er netjes uit en de rest van het hostel op zich ook wel. Die avond hebben we dus niet meer veel gedaan, alleen wat kleine boodschappen gedaan. We kunnen gelukkig nog voor $6 dollar broodje hamburger mee eten, dus dat was niet verkeerd!

Volgende dag lekker rustig aan gedaan. Beetje rondgelopen, kijken wat er allemaal te doen was. Om 2 uur werden we opgehaald voor de ‘Scooteroo Tour’. Met een groepje van ongeveer 30 man hebben we op van die Harley Davidson scooters gereden, echt super vet! 80 km per uur scheuren over de weg omringd door kangoeroes. We kregen een echt leren jack aan met vlammen, net als een helm. En om het nog ‘stoerder’ te maken, mochten we allemaal plak tattoos opplakken! Ik was best wel nerveus, want ja ik rijd ook geen scooter thuis (balen dat ik het nooit heb gedaan, want het beviel me wel!). We moesten allemaal een proefrondje rijden om aan te tonen dat we konden rijden. Pas als ze zagen dat je het onder de knie had mocht je in de rij gaan staan om te vertrekken … na twee rondjes was ik al klaar! Ze dacht dat ik het vaker had gedaan haha. Onwijs leuke rit, lekker hard gereden, mooie zonsondergang gezien en ’s avonds rond een uur of 7 waren we weer terug in het hostel. Poging gedaan tot pannenkoeken bakken, maar de pannen waren zo slecht niet normaal. En een beesten die daar rondvlogen! Ralph heeft uiteindelijk nog een soort vliegende mega kever, die licht gaf, doodgeslagen met een koekenpan! De kriebels kreeg je ervan.

Volgende dag lekker op het strand gelegen want onze nachtbus ging pas om 21:15. ’s ochtends om 10 uur moesten we al uitchecken en zie je dan maar eens te vermaken. Dus lekker op het strand gelegen, lekker de zee in geweest om telkens af te koelen. Golven waren onwijs hoog en prima om te surfen, toch wel spijt dat ik het niet had gedaan maar goed. De golven waren dan ook best ook, want zelfs als we in de zee omhoog sprongen om eroverheen te komen lukte het niet en zaten we onderwater. Heerlijk relax dagje, boodschappen gedaan en uitgebreid gekookt. Pasta met pastasaus, vlees en groente. Denken we heeerlijk aanvallen, niet dus! Die pastasaus was zo smerig dat je er bijna van over je nek ging. Uiteindelijk hebben we meer dan een half bord weg kunnen gooien, zonde maar anders liepen we dadelijk wat op.

En toen begon de hel van 10 uur in een bus van 21:15 ’s avonds tot 07:00 uur ’s ochtends …


  • 30 Oktober 2014 - 22:25

    Netteke:

    Lekkere rockbitch! Goede reis xx

Tags: Agnes Water

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Welkom op mijn profiel! Volg hier mijn reisverslagen van mijn reis door Australië en van de ontmoetingen met mijn familie!

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 10987

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Kia Ora, New-Zealand!

26 September 2014 - 27 Januari 2015

Mijn tijd in Australië

Landen bezocht: