Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu

Hervey Bay

Door: Michelle von Nuland

Blijf op de hoogte en volg Michelle

24 Oktober 2014 | Australië, Hervey Bay

Hi there!

Twee dagen hebben wij doorgebracht in Hervey Bay, nouja 1,5 dag afgezien van de busreis. Het stadje was op zich prima, maar er was niet heel veel te beleven.

We sliepen in The Friendly Hostel, het eerste hostel wat zo ontzettend netjes en schoon was, niet normaal! Echter was de eigenaar wat minder, maar een kleinigheidje houd je altijd ;) Hij heeft overigens zijn excuses aan het einde aangeboden voor zijn 'lompe gedrag'.

De eerste avond zijn we wat gaan eten bij een soort chinees, dat eten was bij ons beide een beetje verkeerd gevallen ... Verder was het lekker! Heerlijk geslapen en de volgende dag zijn we puur Hollands gaan fietsen langs de kust, 10 km totaal! Langs het strand gefietst, hier en daar gestopt en we zijn bij een 'haaien museum' naar binnen geweest. Soort verzamelplaats van de 'Shark Hunter'. Er was een opgezette witte haai in een soort vrieskist, creepy. Verder heel veel krantenstukken over overleden mensen die zijn opgegeten door haaien en dergelijke. Documentaire gezien hoe hij ze vangt en diverse haaien gezien.
's Avonds zijn we lekker gaan koken; aardappelen, broccoli en kip! Was prima te doen!

Dag erna nog lekker gaan wandelen langs de kust, wat gegeten en terug naar de bus! Een rit van 4 uur voor de boeg naar Agnes Water!

Ciao!

• 26 Oktober 2014 - 01:04

Netteke:

Wat fijn, dat iemand zelf inziet, dat hij lomp gedrag heeft vertoond, hahaha......Lekker broodje haaienvlees.....kom je misschien nog ergens tegen! Goede reis weer met het bussie! xx

Tags: Hervey Bay