Helloooo Melbourne! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu Helloooo Melbourne! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Michelle Nuland - WaarBenJij.nu

Helloooo Melbourne!

Door: Michelle von Nuland

Blijf op de hoogte en volg Michelle

29 September 2014 | Australië, Melbourne

Zo hier ben ik dan weer!

Helemaal genezen van mijn jetleg, jeetje wat was ik ziek gisteren zeg!
Vandaag heb ik toch echt weer wat overwonnen voor mezelf ... Let op; ik ben 'alleen' met de 'trein' naar 'Melbourne City' geweest en ben daar met een 'hop on - hop off bus' door Melbourne gegaan! Jaja, het moet niet gekker worden. En het beviel mij eigenlijk prima! Trein ging makkelijk, de mensen waren vriendelijk en ik heb veel gezien en gehoord! (Enkele foto's zijn op Facebook te vinden!) Ik ben bij het MCG stadium (Melbourne Cricket Ground) geweest, rondleiding gehad en in het Nationaal Sport Museum geweest. Heb het veld van de Australian Open Tennis gezien, Melbourne University en het herdenkingsmonument voor de tweede Wereldoorlog! Natuurlijk nog veel meer gezien, maar dat is teveel om op te noemen.

Ook heb ik vandaag mijn busticket gekocht voor langs de Oostkust, van Byron Bay naar Cairns, kreeg er nog twee excursies bij ook! Begint toch wel te kriebelen en die dames in de winkel gaven mij een compliment voor mijn Engels .. (volgens mij wilde zij gewoon iets van me ...). Daarnaast hebben ze duidelijk en makkelijk uitgelegd hoe het in zijn werk gaat, mijn twijfels/zenuwen zijn compleet verdwenen! Als ik de verhalen van die meiden hoor, wordt het waaaanzinnig!

Vandaag ook met Fran gebeld, mijn Australische tante. Woensdag ga ik een dagje met haar op stap, is nog een verrassing wat we gaan doen! Ik ben benieuwd and can't hardly wait to see her!

Inmiddels heb ik ook een Australisch nummer en een ander nummer om te whats appen (mijn telefoon deed weer eens raar). Mocht je die willen, stuur maar even een berichtje op Facebook! Wie weet deel ik het ook nog wel via Facebook maar goed.

Morgen lekker dagje niks op de planning. Ik ga eens uitzoeken wanneer ik naar Byron Bay ga vliegen en dergelijke. We will keep in touch!

xxx

  • 29 September 2014 - 10:53

    Netteke:

    Goed gedaan wijffie!

  • 29 September 2014 - 22:31

    Helen Kanters:

    Hé wijffie,
    Wat super goed van je allemaal. Het is erg leuk om je verhalen te lezen.
    Geniet ervan en ik kijk weer uit naar je volgende verslag.
    Veel plezier en een dikke kus voor ome Ad.
    Toedeloe! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Welkom op mijn profiel! Volg hier mijn reisverslagen van mijn reis door Australië en van de ontmoetingen met mijn familie!

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 10991

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Kia Ora, New-Zealand!

26 September 2014 - 27 Januari 2015

Mijn tijd in Australië

Landen bezocht: